آقای خبر
لینک دوستان
پيوندهای روزانه


فوارههای بلند آن و پرتو نورافکن چراغهایش در هنگام غروب همه باهم تابلویی قشنگ را به نمایش میگذارد و در ذهن حک می کند. توجه داشته باشید که آخر هفته ها پارک بالیوود دبی بسیار شلوغ است، بنابراین بهتر است در وسط هفته و کمی قبل از غروب به این پارک بروید تا هم کمی خلوت باشد و هم نورپردازی های فوق العاده رویایی شب را تماشا کنید. در دبی علاوه بر مراکز خرید مدرن تعداد زیادی از بازارهای محلی مانند بازار طلای دبی نیز فعالیت دارند که البته کمی سنتیتر از باقی موارد هستند. جالب است بدانید برای ورود به هر بخش از این مجموعه یک ورودی مجزا تعبیه شده تا مراجعان دچار سردرگمی نشوند، البته اگر بخواهید می توانید از هر دو بخش این مجموعه استفاده کنید. نوبو یک رستوران ژاپنی-پرویی با شهرت جهانی است که با سرو انواع غذاهای ژاپنی و نوشیدنیها و بهترین سوشی و ساشیمیهای جهان و البته ماهی کاد سیاه مخصوص سرآشپز مشهور «نوبو ماتسوهیسا» از شما پذیرایی خواهد کرد. علاوه بر سوغات که منحصرا مخصوص به دبی هستند، هزاران کالای دیگر نیز در مراکز خرید این شهر به فروش میرسند که ممکن است آنها را در کشور خودتان یا هرجای دیگر دنیا پیدا کنید. تانکرهای لمس شونده آکواریوم نیز به شما اجازه میدهند که برخی از حیوانات دریایی را از نزدیک لمس کنید و با آنها بهتر آشنا شوید. در دهکده اطلس، این رویا میتواند به واقعیت تبدیل شود؛ با تجربههای تعاملی مختلف، میتوانید از نزدیک با این پستانداران دریایی شگفتانگیز آشنا شوید و نحوه مراقبت از آنها را ببینید. شما میتوانید در این دهکده، برنامههای مختلفی را تجربه کنید که امکان تماشای از نزدیک این پستانداران دریایی و نحوه مراقبت از آنها را ارائه میدهد.

این هتل یک پیشنهاد جذاب هم برای زوجهایی دارد که ماه عسل خود را در آتلانتیس میگذرانند؛ برای دریافت خدمات رایگان در این زمینه، فقط کافی است یک روز قبل از ورود به این هتل، آنها را از درخواست خود آگاه کنید. آتلانتیس پالم دبی، میان آبهای فیروزهای خلیج فارس و افق باشکوه دبی قرار دارد؛ هتلی که بهنوعی نماد دبی شناخته میشود. رستوران نوبو (Nobu) در این هتل، توسط کتابهای «میشلن گاید» (Michelin Guide) یکی از بهترین رستورانهای دبی شناخته شده است. یکی از مهمترین جاهای دیدنی دبی که در سفر به این شهر باید از آن دیدن کنید، آکواریوم دبی است. همین طور این مسیر فرصتی عالی برای دیدن برج های سر به فلک کشیده ی دبی است که در همه جای جهان زبان زد مردمان مختلف می باشد و در مسیر قایق های اسکله ابرا همچنین می توانید بهترین عکس ها را از زاویه پایین از این شهر مرتفع و زیبا بگیرید و برای همیشه به یادگار از این تجربه ی لذت بخش به همراه داشته باشید. در آکواریوم آتلانتیس 65 هزار گونه مختلف از آبزیان که شامل انواع مارماهی، کوسه و اسب دریایی است نگهداری می شوند. Hakkasan، یک رستوران با ستاره میشلن است که محبوبیت بسیاری میان مهمانان هتل آتلانتیس دبی دارد. تمامی اتاقهای هتل، نوساز و بازسازی شده هستند تا اقامتی راحت و دلپذیر برای مهمانان مهیا باشد. با رزرو اتاقهای کلاب امپریال هتل آتلانتیس دبی، علاوه بر اقامت در اتاقهای زیبای هتل روبه دریا یا جزیره پالم، از دسترسی روزانه به لانژ کلاب امپریال بههمراه مزایایی مختلف در سراسر هتل لذت خواهید برد. با انتخاب اتاقهای جلسه، امکانات کنفرانس و فضاهای منحصر به فرد، مکان ایده آلی برای رویدادهای خود را رزرو کنید. سخنرانان بین المللی در کنفرانس ها طیف گسترده ای از حوزه های پزشکی را پوشش می دهند. این غرفهها شامل کشورهای آمریکا، افغانستان، سوریه، تایلند، ژاپن، آفریقا، اردن، ترکیه، پاکستان، یمن، اروپا، ایران، مراکش، عربستان سعودی، هند، مصر، لبنان، آذربایجان، کره جنوبی، چین، کشورهای حوزه بالتیک، امارات متحده عربی و غیره میشوند.

تمام گوشیهای اپل در چین تولید میشوند و هیچ تفاوتی از لحاظ کیفیت با یکدیگر ندارند. فقط 19% از جمعیت اماراتی و بقیه غیراماراتی هستند که قومیتهای آسیای جنوبی (50%) و شرق و غرب آسیا (8%) را شامل میشوند. دبی پایتخت کشور امارات متحده عربی و در جنوب غربی آسیا قرار گرفته است. از لحاظ منطقه جغرافیایی، این شهر از شمال و شمال غربی به خلیج فارس، از غرب به قطر و عربستان سعودی، از جنوب و جنوب غربی به عربستان سعودی، از شرق به دریای عمان و کشور عمان منتهی میشود. «بیش از 100سال است که خاورمیانه را با اکتشاف و تولید نفت میشناسیم؛ اما امروزه منطقه با آرزوی رشدی فراتر از سوختهای فسیلی، بهدنبال تغییر این عامل است. اگر بهدنبال یک وعده غذایی در صبح زود یا یک میان وعده آخر شبی هستید، به کافه Poseidon که درست روبهروی آکواریوم هتل قرار دارد، سر بزنید؛ کافهای که لذت نوشیدن یک قهوه یا ساندویچ لذیذ در کنار ۶۵ هزار موجود دریایی را برایتان فراهم میکند. یا اگر بهدنبال برگزاری جشن تولد هستید، همه برنامههای خود را از دعوتنامه گرفته تا کیک به هتل آتلانتیس دبی بسپارید. از استخر، ساحل و ورزشهای آبی گرفته تا پارک آبی، آکواریوم و همنشینی با دلفینها و شیرهای دریایی، هر آنچه از سرگرمی و امکانات تفریحی انتظار دارید را در هتل آتلانتیس پالم دبی تجربه کنید. اسکله ابرا یکی از پرآرامشترین مکانهای تفریحی در خور مسافرانی که به دبی سفر میکنند میباشد. منطقه دیره در کرانههای شمالی خور دبی واقع شده است. جالب است بدانید این شهربازی یکی از بزرگترین شهربازیهای سرپوشیده در این منطقه به حساب میآید که توانسته از زمان قدیم تاکنون دمای این محدوده را به خوبی کنترل کند.

دبی مال به عنوان بزرگترین مرکز خرید دبی و کل خاورمیانه شناخته شده و توانسته عناوین و افتخارات زیادی را در سال های متمادی به خود اختصاص دهد. M&H به عنوان پرچمدار مد سریع با پوشاک و لوازم جانبی روز برای مردان، زنان و کودکان، برندی شناخته شده است. اتاق گمشده که با مارپیچ ها و تونل های تو در تو به ماجراجویی در تمدن گمشده آتلانتیس میپردازد، یکی از جذاب ترین بخش های این آکواریوم است. هتل آتلانتیس پالم دبی، یکی از دو هتل آتلانتیس دبی است که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده. در سال 1971 یعنی همان سالی که کشور امارات متحده عربی تشکیل شد، قلعه مجددا به عنوان موزه دبی افتتاح شد. این ساختمان اپرای جدید و مجلل در اواسط سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و شاهکاری در منطقهی ساحلی محسوب میشود. جبل علی یک پارک ساحلی بزرگ دارد که منطقه­ای جذاب برای دوستداران آفتاب و تفریحات آبی است. این طلافروشی دبی مجموعه ای از ساعت های زیبا نیز دارد که برخی این برند را با ساعت های بی نظیرش می شناسند. روستاهای کوچکی در کنار نهر وجود دارد کع قدمت آنها به 4000 سال پیش می رسد اسکله دوو در امتداد کرانه نهر دبی در شمال پل المکتوم قرار دارد. همیشه در دبی مال یک اتفاق جذاب تفریحی و فرهنگی برپا میشود، بطور مثال اجرای موسیقی زنده یا نمایش مد و از مشهورترین آنها می توان به جشنوارههای این مرکز و فستیوالهای دبی اشاره کرد. به همین سبب بخشهای متعددی در برج وجود دارد که بطور شبانه روزی فعال هستند. همچنین دبی دارای دانشگاه معروفی به نام دانشگاه آمریکایی است که در نزدیکی شهر دانش قرار دارد.

این مجموعه آبی درون هتل آتلانتیس از جمله برترین هتل های شهر دبی قرار گرفته است. لذت شنا با چشمانداز زیبایی از هتل آتلانتیس پالم دبی را از خود دریغ نکنید؛ در این هتل دو استخر بزرگ، یکی برای خانوادهها و کودکان و دیگری، صرفا ویژه بزرگسالان، قرار دارد. سوئیت تراسدار ۹۴ متری با ظرفیت ۲ بزرگسال، ۲ کودک زیر ۱۴ سال و ۱ نوزاد یا ۳ بزرگسال با چشمانداز خلیج فارس و جزیره پالم. جذابترین جاذبهی پیست اسکی دبی، تجربهی زیپ لاین Snow Bullet Ride است که مشابه قطب شمال با درجه حرارت زیر صفر به طول ۱۵۰ متر و ارتفاع ۱۶ متر بالاتر از اسکیبازان و پیستهای اسکی قرار دارد. انجام میشود. طبقهی اول متعلق به پروازهای ورودی است، طبقهی دوم شامل رستوران، کافی شاپ، فود کورت، سالن انتظار و یک سالن تشریفات که به پروازهای بیزنس کلاس تعلق دارد. برای خوردن غذایهای مدرن و لذیذ ژاپنی کافی است خودتان را به مرکز شهر، بلوار شیخ محمد بن راشد و رستوران داون تاون توکو برسانید. محمد بن راشد آل مکتوم (Mohammed bin Rashid Al Maktoum) امیر و پادشاه دبی است که به او معمار دبی گفته میشود که تغییرات مثبت زیادی را در آن به وجود آورده است.

ایده این جزایر توسط «شیخ محمد بن راشد آل مکتوم» به منظور افزایش میزان جهانگردی و جذب گردشگر در دبی راهاندازی و به این شکل برنامه ریزی شد که هر جزیره به شکل یک درخت نخل و یک هلال ماه در بالای آن باشد. ۸- جزایر پالم دبی | با بیش از ۱۲ هزار نخل واقعی! اوقات خوشی را در رستوران Wavehouse آتلانتیس پالم دبی بگذرانید؛ جایی که برای سرگرمی، غذا و دورهمی بهترین انتخاب است. وقتی صحبت از جلسات و رویدادهای شرکتی میشود، هتل آتلانتیس پالم دبی یکی از بهترین گزینهها در این شهر است. از آنجایی که دین اصلی کشور امارات و همچنین شهر دبی، اسلام است، در این شهر مساجد زیادی وجود دارد که برخی از این مسجد ها به سبک مسجدهای ایرانی ساخته شده اند. اگر هم به غذاهای عربی و بین المللی علاقه ای ندارید ، به رستوران های ایرانی بروید . بنا به گفته مورخان اکثر بستکیان از تاجران ثروتمند ایرانی بودهاند؛ تاجرانی که در کار مروارید و منسوجات فعالیت داشتهاند. در این هتل، گزینههای بسیاری برای سرو غذا و نوشیدنی وجود دارد؛ تیمی متشکل از بیش از ۴۰۰ سرآشپز برای سرو بیش از ۱۵ هزار وعده غذایی در روز در سراسر این ریزورت فعالیت میکنند. درحالحاضر 51 کافه و رستوران در این مرکز خرید فعالیت میکنند که برای علاقهمندان به غذا و نوشیدنی، عدد چشمگیری است. زندگی میکنند. از آنجایی که در طبیعت کویری امارات متحده، هوا بسیار گرم است، موجوداتی که نام بردیم شب زیست بوده و در ساعات تاریکی برای شکار از شنهای بیابان بیرون می آیند. تفریحی لذت بخش و هیجان انگیز در میان برفها و در دل یک شهر کویری میتواند خاطرهای تکرار نشدنی برایتان به ارمغان بیاورد. در این محله خانههایی با معماری کهن و قدیمی، کوچههای باریک و بادگیرهای مرتفع وجود دارد؛ این محله نشاندهنده زندگی مردم پیشین دبی است و سبک معماری آن همانند شهرهای کویری ایران و بافت خانههای آن است که همگی بادگیر دارند.

معماری و طراحی منحصر به فرد این مرکز از معماری آثار کهن و باستانی مصر الهام گرفته شده است. این اسکله در یکی از محلههای قدیمی دبی قرار دارد و شما برای تماشای مناظر اطراف میتوانید یکی از قایقهای چوبی را کرایه کنید و یک سفر کوتاه آبی بین محلههای کهن مانند باستاکیا و بازار طلای معروف دبی داشته باشید. به همین دلیل به شما توصیه میکنیم سفر زیبای خود را به امارات متحده عربی با رفتن به اسکله ابرا دبی آغاز کنید. اما شاید ندانیم که صدای آب تداعی کنندهی زمان جنینی در شکم مادرمان است و به همین دلیل بصورت ناخود آگاه باعث آرامش روح و جسم میشود. تور دبی باعث می شود که یک بازدید کامل از جاهای تاریخی دبی داشته باشید. طراحی سه بعدی موزه باعث شده که مهندسان در هنگام ساخت آن با مشکلاتی روبه رو باشند. موزه آل شیندقا که در ساحل نهر دبی واقع شده است میزبان انواع نمایش های تعاملی، عکس ها و مصنوعات تاریخی است که به قرن نوزدهم بازمی گردد. آکواریوم شارجه، پارک نهر دبی، مرکز خرید شهر فستیوال دبی و بازار قدیمی دیره. یکی از مزایای بازار مرشد دبی این است که اجناس متنوع و ارزانی دارد که تقریباً دستخالی برگشتن از آنجا را غیرممکن میسازد. ساحل ام سقیم ۱۶ کیلومتر از شهر فاصله دارد مترو و وسایل نقلیه عمومی برای جابهجایی مسافران آماده خدمت رسانی هستند.

این ساحل، از جمله بهترین ساحل های دبی محسوب میشود و با توجه به اینکه ساحلی عمومی است، هر ساله گردشگران زیادی برای تفریح به این ساحل میروند. همچنین کلاب ساحلی White با یک استخر بینهایت اینستاگرامی و یک رستوران شیک از شما استقبال میکند. جاهای دیدنی دبی از برج خلیفه گرفته تا باغ گل دبی و پارکهای آبی جذاب آن هر مسافری را با هر سن و سالی به خود جذب میکند. همانطور که میدانید، دبی بهعنوان یکی از گرانترین شهرهای جهان شناخته میشود؛ بیابانهای شنی این شهر در مدت کوتاه به لاکچری ترین برجها و سواحل تبدیل شد؛ این تحول عظیم، در جذب گردشگر از سراسر جهان نقش به سزایی داشت. این حلقه با دونام نجمت تایبا یا ستاره طیب شناخته می شود. خودروهای پلیس در شهر دبی دارای سرعت بالایی می باشند. این برج بلند و بسیار مجلل از مشهورترین و معروف ترین جاذبهها در شهر دبی است و سکوی بازدید آن در طبقه ۱۲۴ واقع شده. با حضور در کلاس یوگا در کنار آکواریوم معروف هتل آتلانتیس، از هیاهوی زندگی شهری دور خواهید شد. بی شک، تماشای این شهر کویری، از این زاویه و ارتفاع برای شما یک منظره و افق شهری زیبا به ارمغان میآورد. دبی شهری پر زرقوبرق و جذاب به لحاظ تفریحات، امکانات مراکز خرید لوکس و … روز خود را با صبحانه سلفسرویس شامل غذاهای عربی و آسیایی آغاز کنید و شبها بشقاب خود را با غذاهای بینالمللی از چین و هند گرفته تا ایتالیایی و فرانسوی پر کنید. در این رستوران، غذاهای نوآورانه و کوکتلهای فوقالعادهای سرو میشود که با انواع طعمهای سنتی کانتونی و تکنیکهای معاصر ادغام شدهاند. پزشکان و درمانگران این کلینیک، برخی از بهترینها در امارات متحده عربی هستند که از آخرین تکنیکهای مراقبت از پوست و سلامتی آگاهی دارند. ولی پس از روی کار آمدن رئیس جمهور امارات متحده و گستردگی خیابان به نام شیخ زائد تغییر نام داد.

سپس ما بقیه کار را برای شما انجام خواهیم داد. اگر همراه با تور هستید، ابتدا از این قلعه بازدید می کنید، سپس با استفاده از تاکسی های آبی شما را به بازار ادویه می برند تا گشتی در آن جا داشته باشید. ورزشهای آبی که در این ساحل میتوان انجام داد شامل جت اسکی، غواصی، قایق موتوری، بنانا و بورد می باشد. تجربههای مربوط به دلفینها شامل بلیط رایگان آکواریوم The Lost Chambers و پارک آبی آکواونچر نیز است. این مسجد از معروف ترین مساجد شهر دبی است و شامل یک گنبد زیبا با ارتفاع ۱۶ متر، دو مناره به طول تقریبی ۴۰ متر و یک منبر بسیار مجلل و بی نظیر است؛ مسجدی که نمونه ای از معماری نوین و مدرن محسوب میشود. اگر به دنبال بهترین مرکز خرید شهر هستید دبی مال را در برنامههای گردشی خود قرار دهید. این شهر فوق العاده، هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگرانی است که به دنبال لذت بردن از زیبایی ها و امکانات بی نظیر آن هستند. امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید یک مغازه مناسب در دبی و راهاندازی کسب و کار خود هستند. این مرکز برای افرادی که خرید کردن همراه تفریح را دوست دارند مناسب است و مغازه ها، رستورانها و فود کورتهای فراوانی دارد. بعنوان مثال غرفه ها و مغازه ها در بخش ایران با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده اند. برای مثال گفته میشود خود ساختمان نشاندهنده بشر و انسانها است و بخش خالی میان آن، یادآور جهان ناشناخته و آینده است. اگر به این مکان ها رفته اید و خاطراتی از آن دارید بسیار خوش حال می شویم که در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید تا دیگران هم از خاطرات درخشان شما بهره مند شوند. با ورود به این باغ، انگار وارد بهشت شده اید!

پارک آبی چایملونگ بهشت آبی است که شهربازی آن برخی از شگفت انگیزترین گردش های آبی کشور را دارد. این قلعه به لحاظ معماری شباهتهای زیادی به قلعههای قرون وسطی دارد. قلعه الفهیدی که مکان موزه دبی محسوب میشود، به شکل مربعی ساخته شده است که در سه گوشه آن، برجهایی ساخته شده است. خیابانهای تودرتو و باریک آن، نمادی از تنوع ملیتها و نژادهایی هستند که در آن زندگی کردهاند. از جلسات کوچک و دوستانه و کنفرانسهای کاری گرفته تا مهمانیهای مجلل و بزرگ، این هتل و تیم برگزاری رویداد آن، به شما در برگزاری یک رویداد منحصربهفرد کمک خواهند کرد. این مرکز ۳ سوئیت منحصربهفرد برای زوجها دارد؛ علاوه بر آن انواع ماساژها، روشهایی برای جوانسازی و بازسازی پوست، سلامت بدن، خدمات مانیکور و پدیکور و… علاوه بر تفریحات پرهیجانی مانند سرسرههای متنوع امکان انجام ورزشهایی مانند والیبال و بسکتبال نیز در این مجموعه وجود دارد. در شهر دبی در امارات متحده عربی، جزایر نخلی وجود دارد که مصنوعی هستند. این جزایر رابط ساحل امارات متحده عربی در خلیج فارس هستند. برنامه های ساختاری دیگری نیز به جزایر پالم اضافه شد؛ که می توان به تعداد زیادی مراکز مسکونی، تفریحی در آن اشاره کرد. اما به جز برج های سر از آسمان برآورده، دبی جاهای دیدنی دیگری نیز دارد که شاید خیلی از گردشگران از وجود آنها خبر هم نداشته باشند. بنابراین آنها می توانند یکی از طلافروشی های مقرون به صرفه در دبی باشند و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید طلا در دبی هستند. می توانید از آبگرم های سنتی یا یک دریاچه مصنوعی به شکل قلب دیدن کنید. شک نکنید که این سرسرهی فوقالعاده بزرگ قلب شما را به پرسرعتترین تپش ممکن وا میدارد!

نکته : قیمت نهایی این پکیج با توجه به عدم ثبات نرخ پرواز، ممکن است متغیر باشد. ممکن است که برای خود یک برنامه سفری داشته باشید و علاقه دارید که مطابق همان برنامه پیش بروید. حتی اگر قصد دارید با هدف خرید یا صرف غذا از مرکز خرید دیدن کنید، فعالیتهای سرگرمی در مرکز خرید امارات باید در برنامه شما گنجانده شود، زیرا این مقصد گردشگری شگفتانگیز مملو از گزینههای سرگرمی مختلف است که باحالترین آنها، اسکی روی یخ است. دهکده جهانی در واقع یک پارک بزرگ فرهنگی با ۲۶ غرفه از ۸۰ فرهنگ است که با کنسرت ها، سوغاتی فروشیها، مراکز خرید و کارناوال های مختلف به یک جذابیت توریستی برای گردشگران تبدیل شده است، جایی که میتوانید با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شده و یادگاری های کوچکی از غرفه مخصوص هر کشور، تهیه کنید. این ساحل دارای امکانات فوقالعادهای از جمله تختهای مخصوص برای گرفتن آفتاب، رستوران ها، جت اسکی، امکانات ورزشهای آبی و صدها تفریح جذاب و مناسب دیگر است. یک منطقه جداگانه برای بازی و سرگرمی کودکان، رستوران، تختهای آفتابگیر و… برای گردشگران با ذوق و باحوصله، این منطقه بیشتر به خاطر بازارهای بی مثال و مشهورش، شناخته شده؛ بازارها و مغازههایی که در هر زمان از روز، پررفت و آمد و شلوغ هستند.

[ شنبه 8 مهر 1402 ] [ 19:02 ] [ آقای خبر ] [48015 بازدید]
.: Weblog Themes By pichak :.

درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
آمار سایت
افراد آنلاین : 1
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 441
هفته گذشته : 445
ماه گذشته : 4034
سال گذشته : 67797
کل بازدید : 475081
کل مطالب : 71
نظرات : 3
امکانات وب
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]